Flytt

Sista kvällen i vårt gamla hus. Längtar tills jag sitter här nästa gång:-)

Har verkligen dragit på detta med flytten, inte packat en grej förrän nu i eftermiddag. Har flyttat så många gånger och hade nästa glömt exakt hur tråkigt det är. Vi körde bägge bilarna med grejor till mamma och pappa där vi ska bo i 3 veckor och passa hundarna. Under en period har vi grejor på tre ställen, festligt va?:-) Så fort vi fått in allt vi behöver i Onsala ska vi packa resten och köra in till lägenheten där vi ska bo under byggtiden.

Joakim är klar med grunden så långt att han väntar på gjutningen. Han har börjat riva fasadtegel och ska riva inne när det är tömt på grejor och möbler.

Ska försöka göra själva packandet fort och effektivt. Har ju dom goa barnen med som "hjälper mig". På onsdag stänger dom strömmen till huset så då blir det kallt och mörkt. Hm, vilket får mig att komma till insikten att jag bara har i morgon på mig.... ja ja det löser sig efter hand:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback