1.e januari 2007

Gott Nytt år!

Det är fachinerade att tänka på att för ganska precis 1 år sedan stod vi med bygglovet i vår hand och hade allt framför oss och igår kunde vi stå på altanen och skåla med våra vänner i vårt  "färdiga" hus. Den 30.e december 2005 fick vi bygglovet och det känns helt underbart att vi kommit så långt som vi har.

Vi har ju ännu inget bredband i sikte så sitter hos mina föräldar och uppdaterar. Ser att jag inte fotat barens rum eller nya badrummet så det får bli nästa uppdatering.

Denna väggdekoration satte jag upp strax före nyår. Blev bra tycker jag.
43425-200

En snygg vaxduk fick det bli och äntligen har vi fått tag på den lampa vi bestämde oss för länge sen att ha över matbortet. Den första vi köpte funkade inte och sen var dom slut överallt men man ska inte ge sig:-)
43425-201

Joakims julklapp till sig själv, en platt-tv på 42 tum. Under den står en Ikeamöbel som just är ihopsatt.
43425-203


Vardagsrummsborden, matta och nya kuddar har kommit på plats. Letar efter en lampa att ha i hörnet.
43425-204


Kommentarer
Postat av: Anna

JÄTTESNYGGT!!!! Jag gillade väggdekorationen. Den var lite speciell och sådant gillar ju jag. Väntar fortfarande med spänning på det Bubbelrosa barnrummet som jag också tror blev kanon när det blev klart. Nu vill väl inte du Susanne vara borta hemifrån på dagarna när Ni fått det så fint och hemtrevligt?

2007-01-01 @ 22:20:47
Postat av: Marie

Hejsan!
Vad fint hus ni har byggt!!
Vilka läckra vägg dekorationer, är det typ wallies? Var har ni köpt dem?

Postat av: Sussie

Väggdekorationerna är från Ikea. Detta fantastiska varuhus vi inte klarat oss utan!

Anna du har så rätt så, nu vill jag gärna vara hemma:-) Hade vi haft bredbandet hade det varit ännu bättre. Missade att ta med kameran hit så jag kunde uppdatera med barnrummen. Håll ut, det kommer:-)

Tack för trevliga inlägg, ha en bra fortsättning på det nya året.

2007-01-03 @ 11:51:41
URL: http://bygg.blogg.se
Postat av: Marie

Tack för svar.
Ikea! Det har jag missat!

2007-01-03 @ 13:13:07
URL: http://www.gladers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback